کمیته فنی و اجرایی برنامه ملی خودمراقبتی
کمیته فنی و اجرایی برنامه ملی خودمراقبتی اجتماعی با رویکرد محله محور
کمیته فنی و اجرایی برنامه ملی خودمراقبتی اجتماعی با رویکرد محله محور
به گزارش روابط عمومی با حضور دکتر فخرانی مدیریت شبکه، کارشناسان ستادی و محیطی کمیته فنی و اجرایی برنامه ملی خودمراقبتی با رویکرد محله محور در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمه برگزار گردید.
در این کمیته کارشناس آموزش و ارتقای سلامت شبکه، ضمن قرائت نامه های ابلاغی وزارتخانه و معاونت بهداشتی استان مبنی بر اهمیت اجرای برنامه، روال و نحوه اجرای برنامه مطابق دستورعمل و راهنمای اجرایی برنامه ارائه شد و مقرر گردید برنامه مذکور در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان در سال جاری اجرا گردد.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمه
نظر دهید