گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۶ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۸۷ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۴۷۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۴۶۵۵۰۱ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٦/٣/١٥ - ۵۲۰ مورد

اولین کمیته علمی اجرایی واحد سلامت خانواده و جمعیت شهرستان گرمه در سال97

سه شنبه ١ خرداد ١٣٩٧ ساعت ٧:٤١ ق.ظ   ( بازدید : 1009 نفر )


اولین کمیته علمی اجرایی واحد سلامت خانواده و جمعیت شهرستان گرمه در سال97 با محوریت " تحلیل شاخص های بهداشتی سال 96" در محل مرکز بهداشت شهرستان برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمه، اولین کمیته علمی اجرایی واحد سلامت خانواده شهرستان در سال97 با هدف بررسی وضعیت تحقق و میزان دستیابی به اهداف سال 96 ، مشکلات و وضعیت موجود ، تدوین راهکارها و مداخلات  با حضور مدیریت شبکه بهداشت و درمان ، کارشناسان ستادی مرکز بهداشت، مسئولین مراکز ، ماماها و کارشناسان مناطق کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان در محل سالن کنفرانس مرکز بهداشت شهرستان برگزار گردید.

دکتر جلیل فخرانی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمه در این جلسه  ضمن تشکر از فعالیت های موثر همکاران ، تلاش مضاعف در راستای ارتقای سطح سلامت را امری ضروری دانست و هدف از برگزاری کمیته را برای مدعوین حاضر تشریح کرد .

 سپس روند اجرایی و عملیاتی کلیه برنامه ها توسط کارشناسان هر برنامه (کودکان ، مادران، باروری سالم، میانسالان و سالمندان  ) ضمن بیان وضعیت موجود و مشکلات مشاهده شده و حدود انتظارت برای حاضرین به تفضیل بیان شد و درخاتمه  بر اساس چالش های مطرح شده ، مداخلات و راهکارهای اجرایی مورد  بحث و تبادل نظر  قرار گرفت.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان گرمه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.







جستجو
اعتیاد در خانواده (۴۰۶۱ بازدید)
معرفی (۲۸۶۲ بازدید)
معرفی شهرستان (۲۵۱۶ بازدید)
قرص اکس (۲۳۸۵ بازدید)
معرفی شهید دیالمه (۲۲۴۷ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...